Zamówienia

Jak długo trwają dostawy?
Po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu szczegółów płatności wyślemy zamówienie przy użyciu wybranej usługi. Wprowadź swój kod pocztowy w kasie, aby uzyskać wycenę wysyłki i szacunkową datę dostawy.
Czy moje płatności są bezpieczne?
Bardzo poważnie podchodzimy do kwestii bezpieczeństwa, a nasz proces płatności wykorzystuje najbardziej zaawansowane metody kodowania.
Czy mogę wysłać wiadomość lub kartkę wraz z prezentem w postaci wina?
Skorzystaj z opcji notatki prezentowej na stronie kasy, a jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Czy istnieje minimalna kwota zakupu na 8wines.com?
Nie ma minimalnego zamówienia.
Jak mogę sprawdzić status zamówienia i dostawy?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mailem numer przesyłki. Status zamówienia można regularnie sprawdzać, korzystając z łącza w wiadomości e-mail.
Jak zrealizować kod promocyjny?
Po dokonaniu płatności kod można wprowadzić w sekcji „Kody rabatowe” poniżej zamówienia w koszyku.
Czym jest program nagród 8Wines?
20 punktów to 1 € zniżki na następne zamówienie.